Lady Gaga a fost prezenta la CFDA Fashion Awards 2011

 

In urma cu cateva zile, Lady Gaga impreuna cu Natali Germanotta (sora ei) si-au facut aparitia la CFDA Fashion Awards 2011.Ca de fiecare data Gaga ne-a lasat cu gura cascata, dar nici dora ei nu s-a lasat mai prejos.
Acest eveniment anual, ajuns la a zecea editie, recunoaste persoane provenite din diferite sectiuni ale industriei si artei complexe.

              

In timp ce isi accepta premiul Gaga a declarat: "Am vrut sa imi salvez banii pentru a cumpara arhiva vintage MUGLER.A trebuit sa le am.Asta este ce inseamna moda cu adevrarat pentru mine.Deja am simtit ca o am inainte sa fac asta.Toti m-ati facut sa ma simt ca un star inainte sa fiu asta."


                           




                                                                                                                                                                          *click pe poze pentru a le mari                                                       


                           


La petrecerea de dupa,Gaga a socat dinou, prin tinuta...pe care nu o avea.
Diva a cantat impreuna cu Patti LaBelle.Petrecerea s-a tinut la The Standard in New York.
















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Gossip Gaga Romania © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Distubed Tour